دیه گو مارادونا سرمربی باشگاه الوصل امارات اعلام کرد بعد از ترک نیمکت تیم ملی آرژانتین حتی یکبار هم بازی این تیم را تماشا نکرده است و بیشتر تمرکز به کار فعلی اش متوجه کرده است.

مارادونا در گفتگو با روزنامه اوله می گوید:" از وقتی نیمکت آرژانتین را ترک کرده ام بازی این تیم را تماشا نکرده ام. فکر هم نمی کنم در آینده بازی آرژانتین را تماشا کنم چرا که آزارم می دهد."

"به هیچکس بدهکار نیستم و هیچکس هم به من بدهکار نیست. من تمامم توانم را در دوره مربیگری ام برای آرژانتین گذاشتم و بازیکنان هم تمام تلاش خود را کردند."

با این وجود مارادونا می دانست لیونل مسی در دیدار دوستانه مقابل ونزوئلا و نیجریه که در جنوب آسیا برگزار شد بازوبند کاپیتانی آرژانتین را بر بازو داشت و از این موضوع ابراز خوشحالی کرد چرا که او برای اولین بار این بازوبند را به مسی داده بود.

" از این موضوع بسیار خوشحالم، مسی بازیکن فوق العاده ای است و سزاوار این بازوبند است."

الوصل 15 اکتبر در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ امارات میزبان الشارجه خواهد بود.