مارادونا: بعد از جام جهانی یک بار هم بازی آرژانتین را ندیده ام
مارادونا: بعد از جام جهانی یک بار هم بازی آرژانتین را ندیده ام

ادامه متن در ادامه مطلب.. نظر یادتون نره سرمربی اسبق آرژانتین می گوید بعد از ترک نیمکت این تیم حتی یکبار هم بازی تیم ملی کشورش را تماشا نکرده است......

